Jumaat, 14 Oktober 2011

pengenalan (>.<)

Bismillahirahmanirahim......


Alhamdulillah syukur pada yang esa kerana aku masih mampu mencoret sikit demi sedikit perihal diriku..
Bermulanya pengenalan diri aku ;
nama aku xperlulah dicoret sebab terlalu panjang, tp panggil je ALA @ MIRA..=P
umO aku..??hmm rsenya xperlu gak dicoret sbb aku suka main teka-teki..so ull teka la bpe umO ye..hehehe..
aku dilahirkan n dibesarkan diPahang..=P (anak jati Pahang nie)
dan aku anak ke 3 daripada 9 adik bradik..=D
tapi mama aku gan aku xnampak mcm anak beranak..sperti adik bradik..sebb mama aku cantik n muda..biaselah tgok la ank2 die..hehehe..
pekerjaan aku,klu korg nk taw, aku jalankan perniagaan kecil-kecilan tu pon family aku yg ajar dari kecik bgaimana nk lakukn perniagaan..sebab bagi aku,aku masih muda n otak pon xlah kuat mane..tp atas usaha n bimbingan mama aku yg dh berpengalaman dah 18 tahun dlm bab2 bisnes nie,die ajarlah aku...aku xnak sambung blajar sbb dlm kepala aku nie nk bisnes je..=) cari duit nk ringankn beban keluarga..ceeehhhwahh baik norrr kan..hehehe
sekarang nie aku dah ada kedai phone sendiri...alhamdulillah

tQ mama IlOvEyOu..=)
tapiii,bukn aku sorg yg berniaga nie, aku kongsi gan Hubby aku....die lah peneman aku tika aku bersendirian..huhu Jiwang ngattt hahahaha...


Btw terima kasih keluarga yg tercinta sbb masih bersama2 dan bahagia sentiasa..
aku nie nk kate manja ada lah sikit tp nk kate tidak pon ada lah jugak..sbb aku jenis xsuke nk ngade-ngade..aku kan coolll..hehehehe...


Eh lupa plak nk kenalkan sumoNe nie...=)  (CINTA HATI SAYA)
Mohamad Khamirul adalah insan terbaik yang setia di hati aku...die nie tunang kesayangan aku..



KAHWIN..???hmm,ada jodoh insyaallah..klu ada rezeki pon insyaallah..doa2kn lah smoga cepat kami nek plamin..hehe
cerita plak pasal tunang aku nie..die nie seorang yg caring jerk..tp ngade2 aku xmanje,die plak sibuk nk bermanje...bwerKK!!dh tua xmalu!!..huhu..
die tabah sgt,aku nie je truk skit..asyik marah2..die diammm je klu aku marah,sbb die taw aku klu dpt marah msty ajak bertengkar..huhu...nk wat cmner pompuan mmg gtu...ye dop..???
Tapi aku bersyukur sgt smpai hari ini aku masih bersama die lagi...=)
Moga berkat usaha aku n die ,cepat2 bawa kami ke alam perkahwinan...(insyaAllah)
so kesimpulann korg mesty datang n beli phone kat kedai aku..hehehe..=)
okEy la.. tu jelah coretanyee letih tangan koii nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...